13 Ocak 2015 Salı

Emir ve Burak'ın Kitapları

Emir de Burak da kitapları çok seviyor. Ben yorulmasam arka arkaya bir çok kitabı oturup dinlerler. Bu nedenle de kitaplara ayırdığım bütçe hiç gözüme batmıyor :) Bazı oyuncakları niye almışım ki diyorum ama kitap için böyle dediğim hiç olmadı. Tabi alırken inceleyerek alıyorum .

Kitaplarla 7-8.aydan sonra tanıştırdım. Önce minik ellerine göre olan kavram kitaplarından aldım. Sonra sesli kitaplar, karton hikaye kitapları olarak devam etti. Bu kitapları kaldırdığım için fotosunu ilerde eklerim. 

Çocuklar ilk başlarda kitapları benim okumama izin vermediler, hep kendileri incelemek istedi. Ben de onların açtığı sayfayı anlattım , anlatırken de şekilden şekle girerek dikkatlerini çekmeye çalıştım:) Sonra ikisini beslerken aynı anda elime kitap alıp okudum. O zaman hiç müdahale etmeden dinlediler beni ve böylece dinlemeye alıştılar. Küçükken aldığım kitaplar elbette yırtıldı ; yırta yırta yırtmamayı öğrendiler şu anda. Yırttıkları zaman "aa yazık oldu, kitabımız yırtıldı, çok üzüldüm hadi tamir edelim" deyip onların yanında kitabı yapıştırdım ve sevgi gösterisinde bulundum:) Bu işe yaramış olacak ki geçenlerde yerde duran bir kitabın kenarına bastığımı " anne kitaba zarar verme" uyarısıyla anladım :) Zaman zaman bir kitabı paylaşamadıkları zaman çekiştirirken bir kenarı yırtılabiliyor, ama bu da çok nadir oluyor.

İşte kitaplarımızdan bazıları:














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder